corner
Trail Running και τον χειμώνα
Πέμπτη, 05 Φεβρουάριος 2009 13:47

Trail Running και τον χειμώναΌσοι ασχολούνται με trail running, ας δώσουν λίγο μεγαλύτερη προσοχή αυτή την εποχή γιατί όλα τα πεδία λόγω της βροχής και χιονιού είναι μερικώς επικίνδυνα. Όλα τα μονοπάτια στον Αϊ Θανάση αποτελούν ιδανικές προπονητικές διαδρομές (οχι για τελείως αρχάριους όμως) τα βράχια όμως γλιστράνε αρκετά καθώς και σημεία που έχουν λάσπη… ειδικά κοκκινόχωμα (από Αι Θανάση για Πρ. Ηλία τα πρώτα 100 μέτρα θέλουν πολύ προσοχή….. καθώς και το ξεκίνημα από Μαυριώτισσα προς Αϊ Θανάση και τα τελευταία 50μ, πριν το τοίχος ).

Στις κατηφόρες το «φρένο» είναι επικίνδυνο…. Προτιμότερο είναι σε κομμάτια που γλιστρούν ιδιαίτερα, να πατήσετε κάθετα στο έδαφος με όλο το πέλμα και ανάλογα την ορμή που έχετε να δώσετε μικρή ώθηση προς τα εμπρός ή να προσπεράσετε το επικίνδυνο σημείο με μικρό αλματάκι αφού πρώτα έχετε σιγουρευτεί για το σημείο προσγείωσης. Η καλή ισορροπία είναι το πάν!

Προτιμήστε κομμάτια με φύτευση (π.χ. γρασίδι )… και αυτά γλιστρούν αλλά όχι όσο η λάσπη και τα βράχια.. Το σωστό παπούτσι με τη σωστή σόλα εδώ θα δείξει την αξία του… Οχταράκια (slalom) σε μια απότομη κατάβαση βοηθούν να ελαττώσουμε ταχύτητα χωρίς να επιβαρύνουμε ιδιαίτερα τα γόνατά μας. Το να περπατάτε σε σημεία της διαδρομής και ιδιαίτερα σε καταβάσεις δεν σημαίνει ότι είστε λιγότερο ικανοί, αλλά πιο έξυπνοι, ένα διάστρεμμα μπορεί να σας κλείσει εντός για βδομάδες… και πλησιάζει και το ταξίδι στο Bansko……

Καλό είναι να κοιτάξετε λίγο περισσότερο τη διατροφή σας επίσης. Οι χαμηλές θερμοκρασίες αυξάνουν την ανάγκη για πλούσιες σε ενέργεια τροφές, ένα σωληνάριο μέλι σταφίδες και σοκολάτες πάντα βοηθούν.

Στη μπανάνα σας εκτός από ένα βασικό φαρμακείο, τα πλούσια εδέσματα που προαναφέραμε, κινητό (112 υπηρεσία εκτάκτου ανάγκης) , σφυρίχτρα, δεν θα ήταν άσχημα να τοποθετήσετε και μια αλουμινοκουβέρτα….. οι χρήσεις τις πολλές…. Αχρείαστη να είναι….

Και προσοχή στην αφυδάτωση η βροχή μπορεί να σας κάνει μούσκεμα αλλά δε σας ξεδιψά κιόλας…

Καλές διαδρομές