corner
Ποδήλατο Βουνού
Ποδηλατάδα στην Τεχνιτή Λίμνη Πηγών Αώου

Δείτε φωτογραφίες από την δράση.

Την Κυριακή 12/06/2016 ο Σύλλογος Ορεινών Δραστηριοτήτων Καστοριάς - Σ.Ο.Δ.Κ. πραγματοποίησε την προγραμματισμένη του ποδηλατική διαδρομή στις Πρέσπες. Κυριακή το πρωί συναντηθήκαμε στο πάρκινγκ της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς και αφού φορτώσαμε τα ποδήλατα μας κατευθυνθήκαμε προς τις Πρέσπες και συγκεκριμένα στο χωριό Ψαράδες. Από τους Ψαράδες ξεκίνησε η πορεία μας, αρχικά σε χωμάτινη διαδρομή 9 χλμ όπου παρουσιάστηκαν κάποιες φυσιολογικές ποδηλατικές δυσκολίες, έως την διασταύρωση της επαρχιακής οδού Πύλης - Βροντερού. Στη συνέχεια της πορείας επισκεφτήκαμε την σπηλιά του Ζαχαριάδη ως ενδιάμεσο αξιοθέατο της περιοχής πριν προσεγγίσουμε το νησάκι του Άγιου Αχίλλειου. Εκεί πραγματοποιήσαμε στάση για καφέ και ανεφοδιασμό πριν ξεκινήσουμε για την επιστροφή στους Ψαράδες μέσω της περιοχής Κούλα.

Σύλλογος Ορεινών Δραστηριοτήτων Καστοριάς (Σ.Ο.Δ.Κ.)
Διήμερη με διανυκτέρευση ποδηλατική εκδρομή στο Γιαννοχώρι 28 & 29 Μαΐου 2016.

Το Σάββατο 28 και Κυριακή 29 Μαΐου 2016 ο Σύλλογος Ορεινών Δραστηριοτήτων Καστοριάς (Σ.Ο.Δ.Κ.) πραγματοποίησε διήμερη ποδηλατική εκδρομή με διανυκτέρευση στο χωριό Γιαννοχώρι Καστοριάς.
Το Σάββατο στις 10:00 π.μ. ξεκινήσαμε με αρχικό προορισμό το Νεστόριο όπου πραγματοποιήθηκε μια στάση για καφέ. Ο επόμενος προορισμός είναι το Λιβαδοτόπι με τελικό προορισμό (νωρίς το απόγευμα) το Γιαννοχώρι. Μετά την πρώτη περιήγηση στο χωριό και αφού τακτοποιηθήκαμε στον κοινοτικό ξενώνα του χωριού κάποια μέλη - φίλοι του συλλόγου απόλαυσαν ένα ευχάριστο απογευματινό μπάνιο στον ποταμό Αλιάκμονα που διασχίζει το χωριό. Άλλοι προτίμησαν να επισκεφτούν το μεθεπόμενο χωριό Τρίλοφο με τα ποδήλατα τους έως ότου αρχίσουν οι προετοιμασίες για το βραδινό γεύμα.
Την Κυριακή ξεκίνησε η επιστροφή μέσω Μονόπυλου, Καλής Βρύσης, Διποταμίας με τελικό προορισμό την Καστοριά. Μετά από μια επίπονη ανάβαση στον αυχένα της Καλής Βρύσης (ελληνοαλβανικά σύνορα) και την αντίστοιχη κατάβαση μέχρι το χωριό Καλή Βρύση, φτάσαμε στην Διποταμία όπου πραγματοποιήθηκε στάση για καφέ και ανεφοδιασμό. Κατόπιν μέσω Οινόης φτάσαμε στο δασάκι της Μεσοποταμίας για μια τελευταία στάση πριν την τελική μας επιστροφή στην Καστοριά.

Ευχαριστούμε τους συμμετέχοντες στην δραστηριότητα του συλλόγου και γενικότερα όλους τους φίλους που μας επισκέφτηκαν τιμώντας μας με την παρουσία τους.

Δείτε φωτογραφίες από την δράση.

Ο Σύλλογος Ορεινών Δραστηριοτήτων Καστοριάς την Κυριακή 17 Απριλίου 2016 διοργανώνει ποδηλατοπορεία μικτής διαδρομής τριάντα χιλιομέτρων (70% χωματόδρομου ομαλής βατότητας – 30% άσφαλτο) καθαρής χρονικής διάρκειας δυόμιση ωρών (χωρίς τις ενδεχόμενες στάσεις).

Πορεία διαδρομής: Καστοριά – Λεύκη – Κορομηλιά – Μεσοποταμία και επιστροφή. Κατά την επιστροφή προβλέπεται επίσκεψη στο δασάκι της Μεσοποταμίας.
Ώρα εκκίνησης: 10:00 π.μ.
Σημείο εκκίνησης: πάρκινγκ Περιφέρειας Καστοριάς (πρώην Νομαρχίας)
Υπεύθυνος διαδρομής: Σπύρου Αλέξιος, τηλ. 6942432225

Σημειώσεις:

1. Η χρήση του κράνους κρίνεται απαραίτητη
  2. Ποδήλατα καθαρά αγωνιστικά δεν ενδείκνυται
  3. Παρακαλείστε όπως φροντίσετε για την προσωπική σας διατροφή και ενυδάτωση 4) Όσοι ενδιαφερόμενοι δεν διαθέτουν ποδήλατο έχουν την δυνατότητα να ενοικιάσουν ένα, από τα τοπικά σχετικά καταστήματα της περιοχής μας

Ορεινή Ποδηλασία Πολυκέρασσος - Νυμφαίο

Ορεινή Ποδηλασία Πολυκέρασσος - ΝυμφαίοΓια όσους δεν καταφέρουν να βρεθούν στην θάλασσα, αλλά και για όσους θέλουν να ζήσουν μια διαφορετική Κυριακή, ο Σύλλογος Ορεινών Δραστηριοτήτων Καστοριάς διοργανώνει εκδρομή με ποδήλατα βουνού στο Νυμφαίο. Θα συγκεντρωθούμε στις 10.00π.μ. στο Parking της Νομαρχίας την Κυριακή 19 Ιουλίου 2009, από εκεί με τα αυτοκίνητά θα πάμε μέχρι το χωριό Πολυκέρασσο όπου ξεκινάει η διαδρομή μέσω Περικοπής για Νυμφαίο.
Φτάνοντας στο Νυμφαίο, θα μείνουμε μερικές ώρες για την απαραίτητη αναπλήρωση δυνάμεων με φαγητό και καφέ πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.
Το μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής είναι κάτω από τα δέντρα και δεν έχει μεγάλες υψομετρικές διακυμάνσεις.

Ποδηλατοπορεία

ΠοδηλατοπορείαΗ 2η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία πραγματοποιήθηκε στην Καστοριά με συμμετοχή 45 περίπου ποδηλάτων όλων των ηλικιών. Για μιάμιση ώρα περίπου κινηθήκαμε σε πολλούς δρόμους σχεδόν σε ολόκληρο το πεδινό τμήμα της πόλης. Με την βοήθεια του τμήματος τροχαίας Καστοριάς που μας πρόσφερε 2 περιπολικά αυτοκίνητα στην αρχή και στο τέλος της πορείας.

(τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό).